اتصال اکانت‌ها

در این قسمت به معرفی صفحه “اتصال اکانت‌ها” در تنظیمات کاربری می‌پردازیم.

در بخش اتصال اکانت‌ها می‌توانید با تعریف کانال تلگرام، کانال بله، لینک API و اکانت اینستاگرام محتوا خود با افراد دیگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به اشتراک بگذارید. 

برای استفاده از API از این راهنما استفاده کنید.
برای تعریف اکانت اینستاگرام خود، جهت پایش حوزه اینستاگرام از راهنما استفاده کنید.

همچنین می‌توانید بعد از تعریف کانال تلگرام یا کانال بله در بخش اتصال اکانت‌ها، از قابلیت اتصال محتوای تلگرام یا بله اینباکس استفاده کنید.قابلیت اتصال محتوا مانند یک خبررسان عمل می‌کند و محتواهای اینباکس‌ها رو به کانال اختصاصی شما ارسال می‌کند.
connect accounts

 

۱. نوع اکانت: لیست انواع اکانت‌هایی که امکان اضافه کردن آن‌ها به نیوزباکس وجود دارد. (در حال حاضر امکان اضافه کردن کانال‌های تلگرامی و پیام‌رسان بله، لینک API و تعریف اکانت اینستاگرام جهت پایش، در نیوزباکس وجود دارد)

۲. افزودن کانال یا اکانت: در هر تب از انواع اکانت‌ها با استفاده از این دکمه سبز رنگ می توانید اقدام به اضافه کردن کانال با استفاده از بات تلگرام یا پیام‌رسان بله  کنید.همچنین در تب API امکان دریافت لینک API  و در تب اتصال اینستاگرام، امکان تعریف اکانت اینستاگرام بیزینس خود ، جهت پایش حوزه اینستاگرام فراهم هست.

۳. لیست اکانت‌های تعریف شده: لیست اکانت‌هایی که از قبل در پنل خود تعریف کرده‌اید را نمایش می‌دهد.

۴. درخواست فعال‌سازی مجدد: در صورت تغییر مشخصات در بات و کانال و همچنین مشکلات ارتباطی با این گزینه می‌توانید درخواست فعال‌سازی مجدد کنید.

۵. حذف: حذف اکانت از پنل