نیوزباکس در بهمن ۹۹ ⛄

سلام.

روزهای پایانی سال ۹۹ را با این امید سپری می‌کنیم که سال جدید، همراه با روزهای شاد و پررونق باشد و اتفاقات خوبش ما را غافلگیر کند.

با این آرزو از شما دعوت می‌کنم گزارش عملکرد بهمن ماه نیوزباکس را بخوانید.

در این ماه به‌روزرسانی‌های متنوعی داشتیم که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

۱- امکان شناسایی محتوای اسپم در اینستاگرام:

منظور از محتوای اسپم در اینستاگرام، محتوایی است که دارای هشتگ‌های غیرمرتبط است.

در نیوزباکس به صورت پیش‌فرض محتوای “اسپم” نمایش داده می‌شود، اما در به‌روزرسانی جدید، این امکان فراهم شده که در صورت نیاز، بتوانید محتوای اسپم را مشاهده نکنید. (راهنما)

 

۲- تغییر عنوان گروه به پوشه در اینباکس:

پوشه” قرار است به شما کمک کند که محتواهای با موضوعات مشابه را در دسته‌های مختلف طبقه‌بندی کنید. در پایین هر محتوا و همچنین در نوار ابزار پایین صفحه اینباکس، امکان اضافه کردن محتواها به پوشه‌ها وجود دارد. (راهنما)

 

۳- امکان تهیه خروجی اکسل از محتواهای اینباکس:

دریافت خروجی از محتوای اینباکس یکی از دغدغه‌های شما کاربران بوده است. پیش از این شما می‌توانستید خروجی pdf از محتواهای خود دریافت کنید. اما در به‌روزرسانی این ماه، امکان دریافت خروجی به صورت اکسل هم به نیوزباکس اضافه شده است. (راهنما)

 

به‌روزرسانی‌های دیگر:

  • بهبود گزارش‌های ایمیلی بر اساس بازخوردهای شما
  • بهبود عملکرد انطباق دقیق
  • امکان انتخاب قالب صفحات داخلی در تنظیمات خروجی PDF
  • اضافه شدن گزارش هشتگ به مقایسه آماری
  • امکان تهیه خروجی از بخش مقایسه آماری و درج گزارش هشتگ اینباکس‌ها در مقایسه آماری
  • امکان انتخاب دسته‌ای محتوا

 

نیوزباکس در بهمن ماه بیش از دویست و یازده هزار پست اینستاگرام، یک میلیون و سیصد هزار تلگرام، دو میلیون و سیصد هزار پست توییت، چهل و دو هزار پست آپارات و بیش از یک میلیون و صد هزار خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

 

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر، با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتساپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید.
همچنین می‌توانید پیشنهادات و سوالات‌تان را در توئیتر با ما در میان بگذارید. کافی است در توییت خود نام نیوزباکس بنویسید. ما در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را می‌دهیم.