نیوزباکس در فروردین ۱۴۰۰

گزارش عملکرد فروردین ماه

سلام کاربر عزیز؛

امیدواریم روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ را با صحت و سلامتی سپری کرده باشید. از شما دعوت می‌کنیم گزارش عملکرد فروردین ماه نیوزباکس را بخوانید.

در این ماه هم بر اساس نیاز شما کاربران عزیز، ویژگی‌های متنوعی به نیوزباکس اضافه کرده‌ایم که در این ایمیل آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

  • تهیه خروجیHTML و قابلیت اشتراک‌گذاری آن:

 

از این به بعد می‌توانید علاوه‌بر خروجی PDF و Excel، خروجی HTML هم از اینباکس خود دریافت کنید و از طریق ایمیل، توییتر، تلگرام و واتس‌اپ آن را به اشتراک بگذارید. (راهنما)

 

  • گزارش احساس محتوا:

تا به الان می‎‌توانستید به محتوای خودتان احساس مثبت، منفی یا خنثی اختصاص دهید. از حالا می‌توانید گزارش احساس این محتواها را در بخش گزارش آماری مشاهده کنید و از آن خروجی تهیه کنید. همچنین این امکان به بخش جست‌و‌‌جو اضافه شده که محتواها را بر اساس احساس آن‌ها جست‌و‌‌جو کنید. (راهنما)

 

  • گزارش محبوب‌ترین و پربازدیدترین محتوا:

 

    

ویژگی جذاب دیگری که به بخش گزارش آماری اضافه شده است، گزارشی است که محبوب‌ترین و پربازدیدترین محتواها را به شما نمایش می‌دهد. (راهنما)

 

  • راهنمای تعریف کلمات کلیدی:

 

شاید شما هم در تعریف کلمات کلیدی از خودتان پرسیده باشید که «چگونه کلمه کلیدی تعریف کنم تا محتوای مرتبط‌تری را دریافت کنم؟». ما در بخش تعریف کلمات کلیدی، راهنمای انتخاب کلمات کلیدی اضافه کرده‌ایم که به شما آموزش می‌دهد چه طور کلمات خود را انتخاب و دسته‌بندی کنید تا به نتایج دقیق‌تری برسید. (راهنما)

 

به‌روزرسانی‌های دیگر:

  • امکان بارگذاری لوگو در خروجی PDF
  • اضافه شدن فیلتر احساس محتوا به بخش جست‌وجو
  • اضافه شدن نقش کاربری مدیر اکانت برای مدیریت اکانت نیوزباکس

 

 

نیوزباکس در فروردین ماه بیش از 250 هزار پست اینستاگرام، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار توییت و ۱ میلیون پست تلگرام و بیش از ۹۰۰ هزار خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

 

 

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر، می‌توانید با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتساپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید.

 

موفق و پیروز باشید

تیم نیوزباکس