نیوزباکس در دی ۹۹ ☔

سلام. روزهای زمستانی‌تان به خیر. در این روزها یک برف زمستانی بیشتر از هر چیز می‌تواند، خستگی‌های این روزها را بشورد و ببرد. امیدواریم برف سراسر کشور عزیزمان را سفیدپوش کند.

با گزارش عملکرد دی ماه نیوزباکس همراه ما باشید. در این ماه دو به‌روزرسانی مهم داشتیم:

  • عدم ارسال محتوای تکراری در اتصال محتوا:

پیش از این به‌روزرسانی، در اتصال محتوا، تمام محتواها (شامل محتواهای تکراری) ارسال می‌شد. اما از این به بعد شما می‌توانید انتخاب کنید که محتوای تکراری (بازنشر شده) به کانال تلگرامی (یا پیام‌رسان بله) شما ارسال بشود یا نشود. (لینک راهنما)

 

 

  • فیلتر پرتکرارترین محتوا:

یک فیلتر جدید به اینباکس اضافه شده است. قبلا می‌توانستید محتوای اینباکس را بر اساس جدیدترین و قدیمی‌ترین محتواها مرتب کنید و حالا با اضافه شدن فیلتر پرتکرارترین، می‌توانید محتواها را بر اساس بیشترین بازنشر، مرتب کنید.

 

به‌روزرسانی‌های آینده:

  • امکان دریافت گزارش اینباکس در قالب اکسل
  • امکان اشتراک‌گذاری هر محتوا
  • تغییر عنوان گروه به پوشه و امکان آرشیو پوشه‌ها

 

 

نیوزباکس در دی ماه بیش از ۱۸۳ هزار پست اینستاگرام، دو میلیون و سیصد و پنجاه و پنج هزار توییت، یک میلیون و دویست و بیست هزار پست تلگرام، بیست و چهار هزار پست آپارات و بیش از یک میلیون خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر، با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتساپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید.
همچنین می‌توانید پیشنهادات و سوالات‌تان را در توئیتر با ما در میان بگذارید. کافی است در توییت خود نام نیوزباکس بنویسید. ما در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را می‌دهیم.