بسته‌های عضویت نیوزباکس فعال شد ✅

فرایند فعال‌سازی یا تمدید حساب کاربری در اغلب ابزارهای رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی ایرانی، معمولا توسط تیم‌های پشتیبانی انجام می‌شود و مشتریان برای فعال کردن یا تمدید حساب خود باید با تماس تلفنی خدمات خود را درخواست کنند.

در نیوزباکس هم پیش از این، فعال‌سازی یا تمدید حساب کاربری، توسط تیم مدیریت مشترکان انجام می‌شد. این مسئله علاوه بر زمان زیادی که در مرحله انتخاب خدمات، از شما کاربران عزیز می‌گرفت، انجام فرایند پرداخت وجه و دریافت فاکتور را هم طولانی می‌کرد.

 

به همین خاطر تصمیم گرفتیم در به‌روزرسانی جدید، بخشی را به حساب کاربری شما اضافه کنیم به نام «بسته عضویت» تا امکان فعال‌سازی و تمدید بسته‌های عضویت نیوزباکس را به خودتان واگذار کنیم. شما از این پس می‌توانید بسته‌های عضویت را بر اساس نیاز و بودجه موردنظرتان خریداری و فعال کنید.

 

بسته‌های عضویت

 

پس از این به‌روزرسانی، استفاده از خدمات نیوزباکس به دو صورت امکان‌پذیر است. روش اول، همان سبک سنتی است که با تماس مستقیم با تیم مدیریت مشترکان نیوزباکس انجام می‌شود و روش دوم، مراجعه به بخش بسته‌های عضویت در حساب کاربری و انتخاب و فعال کردن بسته موردنیازتان.

این بسته‌ها در سه پلن پایه، استاندارد و حرفه‌ای، با این هدف طراحی شده است که بتواند نیازهای مختلف شما کاربران عزیز را مرتفع کند.

در بخش بسته‌های عضویت، همچنین اطلاعات مربوط به آمار میزان مصرف، اطلاعات مربوط به بسته فعلی و سابقه عضویت را می‌توانید مشاهده کنید.

برای مطالعه بیشتر نحوه‌ی فعال‌سازی با تمدید اشتراک خود از طریق بخش بسته‌های عضویت، به (لینک راهنما) مراجعه کنید.