نیوزباکس در آذر ۹۹

سلام روزهای سرد زمستانی‌تان به‌خیر. امیدواریم با مراقبت از خود و اطرافیانمان، بتوانیم این لحظات را به روزهای گرم سلامتی وصل کنیم.

با گزارش عملکرد آذر ماه نیوزباکس همراه شما هستیم. در این ماه، ویژگی‌های جذابی به نیوزباکس اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها را برای‌تان شرح می‌دهیم:

 

پایش آپارات

آپارات هم به حوزه پایش نیوزباکس اضافه شد. نیوزباکس توضیحات و هشتگ‌هایی که در زیر فیلم‌های آپارات نوشته می‌شود را پایش می‌کند. نکته مهم این است که برای فعال‌سازی این ویژگی باید به بخش تنطیمات اینباکس و تب حوزه‌های جستجو بروید. برای اطلاعات بیشتر (راهنما) را بخوانید.

 

اتصال محتوا به پیام‌رسان بله

بنا به‌ درخواست بسیاری از شما کاربران عزیز، یک پیام‌رسان ایرانی را برای ارسال روزانه محتواها، به نیوزباکس متصل کردیم. پیام‌رسان «بله» که طبق تحقیقات ما، نسبت به پیام‌رسان‌های ایرانی دیگر فضای امن‌تری دارد.
پیش از این برای اتصال محتوا از تلگرام استفاده می‌کردید و حالا می‌توانید در پیام‌رسان بله هم محتوای خود را دریافت کنید. (راهنما)

 

نمره نفوذ

شاخص جدیدی به اینباکس اضافه کردیم به نام نمره نفوذ که میزان تاثیرگذاری منابع را مشخص می‌کند. این شاخص عددی بین ۱ تا ۱۰۰ است. هر چه محتواهای یک منبع بیشتر دیده شود، نمره نفوذش به ۱۰۰ نزدیک‌تر است. (راهنما)

به‌روزرسانی‌های دیگر

  • امکان تهیه خروجی از منابع فعال و تاثیرگذار: در بخش گزارش آماری، جدول فعال‌ترین و تاثیرگذارترین منابع، اگر روی عنوان منبع کلیک کنید، می‌توانید تمام محتواهای تولیدشده آن منبع را ببینید و از آن خروجی پی‌دی‌اف دریافت کنید. (راهنما)
  • خرید و تمدید آنلاین بسته‌های عضویت: می‌توانید خودتان از بخش بسته عضویت، حساب کاربری را تمدید یا ارتقا دهید و پس از پرداخت آنلاین، در صورت نیاز فاکتور دریافت کنید. (راهنما)
  • بهبود آیکون‌های حوزه‌های پایش محتوا در اینباکس: آیکون‌های حوزه‌های پایش را تغییر دادیم. برای دیدن محتوای هر حوزه‌ی پایش می‌توانید روی آیکون مخصوصش کلیک کنید. یک آیکون هم با عنوان «همه» اضافه کرده‌ایم تا با کلیک بر آن بتوانید محتوای همه حوزه‌های پایش را ببینید.

 

نیوزباکس در آذر ماه بیش از ۱۹۲ هزار پست اینستاگرام، یک میلیون و هفت صد هزار توییت و یک میلیون و دویست هزار پست تلگرام و بیش از یک میلیون خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

 

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر می‌توانید با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتساپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید. همین‌طور اگر سوال، مشکل، پیشنهاد یا انتقادی داشتید می‌توانید مستقیم در توییتر با استفاده از کلمه نیوزباکس با ما درمیان بگذارید، همکاران ما در سریعترین زمان رسیدگی می‌کنند.