نیوزباکس در آبان ۹۹

سلام

روزهای سرد پاییزی‌تان به خیر. امیدواریم با مراقبت از خود و اطرافیانمان، بتوانیم این لحظات را به روزهای گرم سلامتی وصل کنیم.

با ? گزارش عملکرد نیوزباکس در دومین ماه پاییز همراه شما هستیم. در این ماه، ویژگی‌های جذابی به نیوزباکس اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها را برایتان شرح می‌دهیم:

بسته‌ عضویت

بسته‌ عضویت، بخش جدیدی در حساب کاربری شما کاربران عزیز است که امکان شارژ یا تمدید حساب را به شما می‌دهد. در این بخش می‌توانید بسته‌های عضویت را بر اساس نیاز و بودجه موردنظرتان خریداری و فعال کنید و در صورت نیاز، فاکتور دریافت کنید. (راهنما)

فعال‌ترین و تاثیرگذارترین منابع

در به‌روزرسانی دیگر، جدول فعال‌ترین و اثرگذارترین منابع، به بخش گزارش آماری اضافه شده است. در این بخش، پس از تجزیه‌وتحلیل منابع منتشرکننده محتوا، اثرگذارترین و فعال‌ترین منابع مرتبط با کلمات کلیدی‌ شما معرفی می‌شود.
با کمک این ویژگی نیوزباکس، مناسب‌ترین اینفلوئنسرها را برای همکاری انتخاب کنید. (راهنما)

به‌روزرسانی‌های آینده:

    • سایت آپارات به حوزه پایش نیوزباکس اضافه می‌شود: می‌توانید متن و هشتگ‌هایی که در توضیحات فیلم‌های آپارات نوشته می‌شود را در نتایج پایش خود ببینید.
    • اتصال محتوا به پیام‌رسان بله: به درخواست شما کاربران عزیز، یک پیام‌رسان ایرانی را برای دریافت محتواهای روزانه نیوزباکس، اضافه کردیم.
    • نمره نفوذ: در قسمت اینباکس کلمات کلیدی، زیر نام منبع، یک شاخص اضافه می‌شود که میزان تاثیرگذاری آن منبع را مشخص می‌کند.

 

نیوزباکس در مهر ماه بیش از 430 هزار پست اینستاگرام، دو میلیون و صد هزار توییت و یک میلیون و صد هزار پست تلگرام و بیش از یک میلیون خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

 

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر، می‌توانید با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتساپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید.