نیوزباکس در تیر ۹۹

در این روزهای کرونایی، بیشتر از هر چیز برای شما و خانواده محترمتان آرزوی صحت و سلامتی داریم و امیدواریم با کمک همدیگر و با رعایت نکات بهداشتی، بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

از شما دعوت می‌کنیم تا گزارش عملکرد نیوزباکس در تیرماه ۱۳۹۹ را مطالعه بفرمایید.

در این ماه ویژگی‌های زیر به نیوزباکس اضافه شد:

عدم نمایش محتوای تکراری

در آخرین به‌روزرسانی نیوزباکس، محتوای تکراری به صورت پیش‌فرض نمایش داده نمی‌شود و انتخاب نمایش یا عدم نمایش محتوای تکراری، در اختیار شماست. (راهنما)

پیش از این، ممکن بود در اینباکس خود حجم زیادی از محتواهای تکراری را دریافت کنید؛ گاهی آنقدر بازنشر یک پست زیاد بود که هر چه به صفحات بعد اینباکس می‌رفتید، باز هم بازنشر آن پست را می‌دیدید و این مسئله ممکن بود شما را خسته و کلافه کند.

اما در به‌روزرسانی جدید، گزینه “نمایش محتوای تکراری” در بخش جستجوی اینباکس اضافه شده است و شما فقط در صورت انتخاب این گزینه محتوای تکراری را در اینباکس خود می‌بینید.

ویژگی‌های دیگر

  • مشخص شدن پست‌های بازنشر شده و تعداد بازنشر
  • مشاهده کاربرانی که یک محتوا را بازنشر کرده‌اند

نیوزباکس در تیر ماه بیش از ۴۳۵ هزار پست اینستاگرام، سه میلیون توییت و یک میلیون و دویست هزار پست تلگرام و بیش از یک میلیون خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای سازنده شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.

برای ارتباط راحت‌تر، از این به بعد می‌توانید با شماره ۰۹۰۳۶۳۸۱۲۹۰ در واتس‌اپ و تلگرام با پشتیبانی نیوزباکس در ارتباط باشید.