نیوزباکس در خرداد ۹۹

سلام

امیدواریم این چند ماه را با آرامش و سلامت سپری کرده باشید و همه در کنار هم با رعایت فاصله اجتماعی کرونا را شکست دهیم.

نیوزباکس

این اولین گزارش عملکرد نیوزباکس در سال جدید است که با چندین به روز رسانی ریز و درشت همراه شده است که به آنها اشاره می‌کنیم.

اینباکس منبع

تا امروز در نیوزباکس فقط بر اساس کلمه کلیدی می‌توانستید شبکه‌های اجتماعی را بشنوید اما از امروز می‌توانید با امکان جدید “اینباکس منبع” فارغ از کلمه کلیدی، هر محتوایی که یک اکانت (توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرام) منتشر می‌کند را دریافت کنید. (راهنما)

ما برای تمامی اکانت‌ها امکان پایش یک منبع را به رایگان فعال کردیم پس همین الان اولین اینباکس منبع خود را بسازید.

گزارش آماری

به گزارش‌ها شاخص جدیدی به نام “تاثیرگذاری” اضافه شد تا در یک نگاه بتوانید میزان تاثیرگذاری یک منبع در بازه زمانی مشخص را ببینید و آن را با بقیه منابع مقایسه کنید. همچنین یک سری بهبود و رفع خطا نیز در این بخش اعمال شد.

موارد دیگر

  • تعداد محتوا در صفحه: می‌توانید انتخاب کنید که چه تعداد محتوایی در هر صفحه برای شما نمایش داده شود.
  • امکان انتخاب اینباکس برای نقش “مدیر”: از امروز برای نقش “مدیر” هم می‌توانید همانند نقش “عادی” و “مهمان” نیز محدودیت دسترسی به اینباکس تعریف کنید.
  • اینباکس مثال: یک اینباکس به صورت عمومی در تمام اکانت‌ها فعال شده است تا کاربران جدید قبل از ساخت اولین اینباکس خود با بررسی آن با نیوزباکس بیشتر آشنا شوند.

نیوزباکس در خرداد ماه بیش از ۴۷۱ هزار پست اینستاگرام، دو میلیون توییت و یک میلیون و صد هزار پست تلگرام و بیش از ۹۱۲ هزار خبر از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را به شما کاربران عزیز تحویل داده است.

مثل همیشه مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم تا نیوزباکس را برای شما بهتر کنیم پس لطفا هر نکته‌ای داشتید با ما در میان بگذارید.