صفر تا صد اینستاگرام را پایش کنید

مشترکان عزیز نیوزباکس

نزدیک به یک سال است که به منظور پایش شبکه‌های اجتماعی، با رونمایی از سرویس نیوزباکس تلاش کردیم تا دغدغه‌ی شما را برای پایش شبکه‌های اجتماعی و رصد همه جانبه و دقیق آن حل کنیم. علاوه بر آن همواره در تلاش هستیم تا با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدیدتر و کاربردی‌تر سرویس‌های ارائه شده، بتوانیم در دنیای پر سرعت تکنولوژی گام به گام با زمان حرکت کنیم و محصولی با جدیدترین امکانات و کاربردی‌ترین ویژگی‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

در راستای این هدف، سرویس نیوزباکس با شناسایی نیازهای کاربران در فضای اینستاگرام و بررسی دقیق جزئیات آن، به‌روزرسانی جدیدی را در زمینه پایش این شبکه اجتماعی به شما ارائه کرده است.

از امروز می‌توانید دنیای اینستاگرام را به کلی پایش کنید. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در پایش اینستاگرام به آن توجه و تاکید داشته‌ایم، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در اینستاگرام در سریع‌ترین زمان ممکن است. پایش تمامی پروفایل‌های عمومی در موضوعات درخواستی شما، بخش مهم این به‌روزرسانی است.

این نوید را به شما می‌دهیم که با ایجاد تغییر و به‌روزرسانی در پایش اینستاگرام، زمینه‌ساز دسترسی شما به اطلاعات وسیع‌تر باشیم. تلاش ما ایجاد فضای اطلاعاتی بهینه و کاربردی در شبکه‌های اجتماعی برای شما است.

با استفاده از امکانات جدید سرویس نیوزباکس، از همین لحظه بر بام اینستاگرام بایستید.