تیم شما با نیوزباکس برنده است!

“نیوزباکس” سرویس و اپلیکیشن پایش شبکه‌های اجتماعی است که با پایش محتوای شبکه‌های اجتماعی براساس کلمات کلیدی و موضوعات موردنظرتان، اطلاعات مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

پایش شبکه‌های اجتماعی در قالب یک “تیم” آسان‌تر و اثربخش‌تر است، بنابراین “نیوزباکس” امکان ساخت “تیم” و افزودن هم‌تیمی را برای کاربرانش فراهم کرده است.

“تیم” در “نیوزباکس” یک ابزار مشارکتی است. شما می‌توانید با ساخت “تیم” و افزودن هم‌تیمی، کارکنان و افراد مرتبط با هر پروژه را در جریان محتوای دریافت‌شده قرار دهید و از مشارکت آن‌ها در بررسی محتوا و دست‌یابی به نتایج بهتر بهره‌مند شوید.

“نیوزباکس” به شما این امکان را می‌دهد تا با تعیین نقش برای هم‌تیمی‌، میزان دسترسی به اینباکس، تنظیمات و تغییرات را معین و مدیریت نمایید.( آشنایی بیشتر با تعیین نقش هم‌تیمی و میزان دسترسی )

“نیوزباکس” به هم‌تیمی شما نیز این امتیاز را می‌دهد تا ضمن حضور در “تیم” شما، حساب کاربری مجزا ایجاد کرده و با ساخت اینباکس جداگانه به‌عنوان یک کاربر مستقل در “نیوزباکس” فعالیت نماید.

فرض کنید اینباکسی با موضوعی مشخص را ایجاد کرده‌اید. با افزودن مدیران یا کارکنان مرتبط با موضوع در “تیم” خود، افرادی را که لازم است در جریان نتایج به‌دست آمده قرار بگیرند را آگاه می‌کنید و از مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری و ایجاد راهبردهای استراتژیک بهره‌مند می‌شوید.

پس همین الان اشخاص موردنظرتان را به “تیم” اضافه کنید، وظایف‌شان را در تیم” مشخص نمایید، محتوای دریافت‌شده را با هم‌تیمی‌ها بررسی کنید و فعالیت‌شان را مدیریت کنید.

بازدهی بیشتر و دست‌یابی به نتایج بهتر را با “تیم” در “نیوزباکس” تجربه کنید.